zeyzey87 Mayisbali evet tabiki bende 70*120 park yatak aldım içine de bunu aldım hem orta kademede hemde alt kademede o kadar seviyeli durdu ki… zaten bebekler için üretmiş yataş. bir tarafı bi tık dha sert bi tarafı da bi tık yumuşak
Mayisbali zeyzey87 anladım canım bunu alayım bende. biz zaten krafti ince bulduk almadık sonra da zamlandı böyle bir şey arıyorduk . Kalın sonra çöker falan dediler ince olsun o yüzden bu tarz bakmadık hiç .
zeyzey87 Mayisbali bide kraftınki çok ince az önceki arkadaşın linkinden baktımda fiyat ve performans olarak kesinlikle yataş bence