Mervebozkurt35 birgaripyolcu ay değil canım doktor bana hamile kalkabilirsin bile demedi sadece değerim çok yüksek diye ilaç verdi haftada 2 gün yarım yarım iç dedi 1. Hafta bitti hamile kalmışım haberim olmadı sonra bıraktım ilacı