Ebru0648 Kızlar karnım çok sık sertleşiyor arada da adet ağrısı gibi bü ağrı giriyor bu doğum belirtisi mi karın sertleşmesi kasılma mı bi bilgisi olan var mı ?
Selbal Ebru0648 son zamanlar sertleşiyor evet. Adet ağrısı arada oluyorsa doğum yakındır. Kaçıncı hafta?
Selbal Ebru0648 benimde öyle adet ağrısı gibi. Sanki ishal olmuşum gibi ağrılarım oluyordu arada. Kasılmalarım da oluyordu. 39+3 de doğum oldu
Selbal Ebru0648 artık gün yaklaştıkça su mu gelecek nişan mı gelecek yoksa sancı mı diye merak ediliyor. Ama merak etmeyin bence rahat rahat uyuyun. O geleceğini bi şekilde belli ediyor 😊
Selbal Ebru0648 sizi şuan çok iyi anlıyorum. Bende doğum yapalı 20 gün oldu. İlk doğumumdu. Umarım kolayca ve sağlıkla gelir.