Zamanlagelen benim bulantılarım bu zamana kadar hep karnım acıkınca kusmaya gidiyordum dayanamıyodum açlığa , gecen haftadan beri bulantım geçti bu sefer yoruluyorum bel ağrısı oluyo hemen ,bende de basta kesede su birikmesi vardı progestan alıyorum günde bi tane ,en son gittiğimde çok şükür bi problem yoktu hatta doktor gösterdi elini ayağını oynatıyordu 🙂 belirtiler kişiden kişiye değişir bence çok takılmayın, Allah sağlık versin inşallah herkesin bebeğine 🙂