Kızlar açılma olduğunda nasıl bir sancı oluyor anlatabilecek olan var mı ? İlk gebelik bebek tam makat dönmesi çok zor artık dedi açılma fazla olmadan almamız gerekiyor sakın çok sancılanmadı bekleme dedi ebe . Bazen karnımda toplanıyor ama açılma olduğunda acı mı oluyor ?