eLef Kızlarrr selammm . Dün kan verdim beta hcg 11.06 çıktı doktor gebesin dedi ama değerim çok düşük canımı sıkıyor yarın tekrar kan vericem benimle aynı durumda olan var mı aranızda
[silindi] eLef benimde 11.07 di merak etme 2 gün sonra Yükselir yani bende öyle oldu hiç sorun yapma kendine
Ysm36 eLef 2 gün arayla bakılıyor evet hamilesiniz ama sağlıklı gebelik olması için değerin 2 katına çıkması gerekir canınızı sıkmayın inşallah yarın güzel sonuçlar alırsınız
mlkkk eLef 5üstü gebelik kabul edilir değerinin düşük olması canını sıkmasın iki günde bir iki kat artırarak hesapla sürekli kan verme 8gün sonra kan ver 170i geçtiyse düzenli artıyordur.
eLef prensannesi_ benim adetim çok düzensiz 40 50 günde bir adet olurdum yani normal zamanda bir hafta daha var adetime
yesimyavuz eLef yeni tutunmaya başlamıştır canım o yüzden sorun etme 1 haftaya kalmaz daha yüksek çıkar sağlıkla gelsin💜
rabia6025 Bebeği kaçıncı haftada gördü doktorunuz acaba 4 hafta 6 günlük gittik kese var bebek henüz yok dedi haftaya tekrar gideceğiz
Defnem07 rabia6025 bende 4+3 bugün keseyi gördük vok şükür ama bebek için çok erken daha dedi 2 hafta sonra gidicem 🙏🙏