isimsizbiranne ben şuan 35 haftalık gebeyim 33 haftalıkken doktora gittim akıntımı sordu doktorum benim ki beyaz akıntıydı son dönemde fazlalaşmıştı vajinal bir fitil verdi bir tablette 6 tane vardı onu kullandım ve akıntım düzene girdi. Doktorunuza akıntınızı mutlaka söyleyin derim sarı yeşil enfeksiyon diye biliyorum enfeksiyon da erken doğuma yol açıyor böyle şeyleri çok göz ardı etmeyin sağlıcakla kalın 😊