zeynepylmz Tekme mi bilmiyorum ama vajina baskı ve hareket hissediyorum birkaç gün önce gittiğimde dr bebeğin pozisyonu baş aşağı demişti normal mi bu durum kızlar?
Alperefet zeynepylmz kaç haftalıksınız ben de aşağıda hissetmeye başladım artık tekmeleri, 35+5 teyim
Handelemece zeynepylmz Kaçıncı haftadasınız? Ben de 32′de aşağılarda hissetmeye başladım ve doktor aynı yorumu yaptı.
Ayeee zeynepylmz tam olarak bunun için korkarak doktora gittim çevremdekiler normal değil falan dedi korkudan nasıl gittiğimi bilmiyorum meğerse çocuğun ayakları aşağı taraftaymış tepiyormuş ilk hissettiğimde çok korkmuştum doğurucam sandım uyuyamadım sabaha kadar 25 +1 im
Ozlem23 zeynepylmz benim hep aşağıda tam üçgen yerinde gibi bazen oraya tekmeliyo ama doktor bı sorun var demedi kafası yukarda totosu asagidaymis öyle seviyo çocuk napalim 😁
ayminaninannesi 27+7 Bende öyle aşağıda hissediyorum tekmeleri ve hickirdiginda bile aşağıda hissediyorum
Serapveminikleri Ayeee bende aynı seyi yaşadım 😂Hemen Dr gittim meğerse ayaklarıyla vuruyordu canımı acıtıyordu
Ayeee zeynepylmz evet diyorum ya bebeğin kafası yukarda ayakları aşağıda ayaklarıyla tepiyormuş hatta bana ıkın falan dedi doktorum ıkındım hiç bir açıklık yok dedi çok şükür
Ayeee Serapveminikleri ay çok garip bir his ama çok garip hissetmiştim kendimi fena vuruyordu 😂 meğerse tepiyormuş sıpa oyun oynuyorlar içeride herhalde 😂
Serapveminikleri Ayeee 😂vurunca sanki ayağı yada ne bileyim elleri vajinama gelmiş çıkacak iğne batıyordu 😂😂
zeynepylmz Melek2654 pozisyon mu değiştirdi acaba?Doktorum bir hafta önce baş aşağı pozisyonda bu saatten sonra kolay kolay pozisyon değiştirmez demişti de 😅
Melek2654 zeynepylmz olabilir benim bebeğim de sürekli değiştiriyor eli de olabilir yüzüne kafasına götürdüğü zaman hissedilir