Mervekargn Kızlar merhaba 17 haftalık gebeyim. Doktorum bebeğin eşi aşağı inmiş doğum riskli olur dedi. Korktum düşük olur mu sizce 😔 neler yapabilirim geri normale dönmesi için
Rabismomm4 Mervekargn bende aynı durumdayım canım ayakta fazla durmucak iş yapmayacagiz ilişki kesinlikle yasak özellikle uyarıyor doktorum korkulacak birşeyin olmadığını söyledi . rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi🤲
umutunannesii İleriki haftalarda yukarı çıkar çok dikkatli olman lazım şuan aynı durumu yaşıyorum bnde
Mervekargn umutunannesii daha bugün yazdı aksam oldu diye alamadım ilaçları oyuzden ismini bilmiyorum
Sudeozkan 9.haftadayım doktorum söylemek için çok erken ama aşagıda gorunuyor dedi cok korkuyorum ne yapmamız lazım 😕