Hister ben zaten 20+3 de girdim ayrıntılı ultrasona gayet iyiydi herşeyi 24+0 da kontrole gittim böyle bi sıkıntı var ama yapısal da olabilir dedi perinotoloğa gittim bu defa doçente o da evet böyle bişey görünüyor ama sıkıntı yaratacak bişeu değil yapısı kafa şekli Burdur dedi beyin beyincik omurilik soğanı beyin sıvısı ölçümleri haftasıyla uyumlu dedi beyin damarlarına kadar gösterdi kan akışı gelişme kanalları iyi dedi ama ben yine de korktum içime bir kere şüphe düştü işte