bb1509 Bmom evet ben de çentik sorunu yaşıyorum 30.haftaya kadar hiç sorunum olmadı canım gelişim vs ama doktorumun dediği gibi 30.haftadan sonrası önemli demişti 30.haftadan sonra başladı malesef kilo sorunu gelişim sorunu inşallah bir sorun yaşamazsın 😔🙏
Bmom bb1509 inşallah canım tek temennim o şuan ilerleyen haftalarda geçebilir de dendi inşallah geçer o durum tedirgin ediyor beni
Pasiflora Bmom teşekkür ederim inşallah seninki de geçer sağlıklı bi şekilde dünyaya gelir beslenmene dikkat et korkulcak bişey de yok biraz ufak tefek bi bebiş oluyor o kadar ☺
Pasiflora Ozgeseferoglu normal doğum oldu araştırma hastanesinde yaptım ama eminim ki özele gitseydim bana sezaryan derlerdi her gelişim geriliğini sezaryana almaya calısıyorlar