birgaripyolcu benim de rutin kontrolde 36 çıkmıştı doktor çocuk düşünüyorsan olmaz dedi biz de hiç denememiştik doktor öyle deyince endişe ettik ve denedik, o ay gebe kaldım ilk denemede olmuştu daha ilacı içemeden. Çok yüksek bir değer değil Allah izin verirse ilacınız bittiğinde siz de gebe kalabilirsiniz, belki de bizim gibi ilaca Bile gerek kalmadan olur yumurtalıklarınızda bir problem yoksa :)