Miilayk multikistik displastik böbrek mi? Polikistik mi? Benim tek böbreği multikistik displastik. Sağ böbreği çalışmıyor, perşembe amniyosentez yapılacak. Tek böbrekle yaşayan çok kişi var korkma dedi doktorlar ama sabahtan beri kötüyüm, uykum kaçtı bebek içerde huzursuz, sizin tam tanısı ne?