Aysetnj canm kumaş kalitesini ben çok beğendim. Özellikle beyaz tonlu şeyleri tavsiye ederim. Lacivert vs ürünleri pek öneremem elde yıkandığı halde azcık bir renk akması oldu. Ama zıbın takımlarını çok beğendim açık renkli giyimleri süper akmıyor renkleri