mrsbiyolog Kiwi zoody aldım ben odama. Mayıs sonunda kullanmaya başlayacağız kısmetse. Ama sallanma özelliğini kullanmayacağım. Allahın izniyle çocuğu sallanmaya alıştırmayı hiç istemiyorum🙏🏻 İnşallah başarabilirim