3108 Aynen bende uzun zaman sonra düşünmeye başlamıştım, çok kez heveslendim bütün belirtileri yaşadım ama hep tek çizgi görünce hayal kırıklığı en kotusuydu, çünkü belirtilerden emindim neredeyse. Sonra düşünmeme rağmen akışına bıraktım adetim gecikmisti 9 gün amaan dedim yine yoktur bekle dedim kendime, 10. gün dedim ki en azından test yap artık tek çizgiyi gör umudun kalmasın hastalığı bekle dedim, ve o gün çift çizgi gördüm. Şimdi 31 haftalık olduk çok şükür. İnşallah gönlunuzdeki olur. Ama rahat olup akışına birakin ümit edip yanılmak üzücü gerçekten. Ummadiginiz anda olacaktır emin olun. Allah gönlunuzdekini en kısa sürede nasip eder inşallah.🙏