[silindi] bence yapın diyet ihmal etmeyin ben 28. Haftadayım dikkat ediyordum hep ama 24. Hafta şeker yüklemesinde şekerim çıkınca diyete başladım 1 aydır diyet yapıyorum, bebek irileşmesin diye çok şükür haftasıyla uyumlu şuan sizde dikkat edin inşallah düzene girer🥰