ogluileannesi Bat a 12 gün kaldı fakat gün geçmiyooor 🙈 ovülasyon takibi yaptım, sperm gücünü artırıcı gıdalar tükettirmeye çalıştım hayırlısı inşallah 🤲🏻
Sudeozkan ogluileannesi İki ay once bende böyle bekliyordum Rabbim umarım sanada nasip eder biz suan 9.haftadayız 😻
mommyjean ogluileannesi inşallah hayırlı haberler alırsın canım. Bizde bu ay takviyelere başlıyoruz. Neler kullandınız siz
ogluileannesi Sudeozkan canım Allah tamamına erdirsin 🤲🏻 3 ay önce düşüğüm var ondan önce de kimyasal insan korkuyor tabi haliyle 😔🤲🏻
ogluileannesi mommyjean canım ginseng çayı , pharmaton vitamin , keçiboynuzu özü , akşamları azıcık çiğ kuruyemiş
Umutduru ogluileannesi Bu ay çatlatma iğnesi + femera kullanfim insallah güzel sonuçlar aliriz 8 gün var adetime
Zeyneep7 ogluileannesi benim de 5 gün var adetime bugün erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı bir de akşam yapmıştım. Yarın sabah normal test yapacağım yine çıkmaz biliyorum ama cuma tekrar bir erkeninden yaparım 😁 inşallah çift çizgiyi görürüz 🙏🏻 9 martı bekliyorum
ogluileannesi Zeyneep7 canım umudunu kaybetme adet olana kadar bundan önceki düşükte erken gebelik testinde çıkmamıştı adet günümden 1 gün sonra normal testte de negatif çıkmıştı adet gecikmemin 4. Günü yaptığım test çok silik çıkmıştı