Betul43 benim yengemde oldu genital varis önceki çocuklarını normal yaptı son doğumunda genital varis oldu doktor çok istersen normal doğum yaparsın ama damarın çatlarsa yırtılırsa çok çok bağlarız demiş göze alamadı sezaryen oldu bu durumda kanama riskiniz ve damar kopma riskiniz fazla sanırım doktorunuz ne diyorsa onu yapım bence