Kızlar adetime 4 gün kaldı. Adetime 6 gün varken pazar sabahı, sabah ilk idrarla yaptığım erken gebelik testinde çok silik 2.çizgi belirdi ama çok çok silik zor belli oluyor yani. Dün iç çamaşarıma kahverengi akıntı bulaşmış 1-2 cm lik bulaşma. Adet mi olucam diye düşündüm ama daha sonra gelmedi kahverengi lekelenme.bugün de adetime 4 gün varken öğlen saatlerinde normal test yaptım negatif çıktı kafam karıştı. Bi kaç gündür de sarı akıntım var göğsümde şişlik var koltuk altıma doğru olan yerinde kas ağrısı gibi ağrı var. Bilemedim sabredemiyorumda..