Lulemom merhaba ben grisini aldım aylar önce doğumumuz nisan da inşalllah o zaman başlayacağız kullanmaya..ben mağazada görüp beğenmiştim Trendyol dan aldım zaten direkt fabrikadan gönderiyorlar bugün satın aldım iki gün sonra da elimde olmuştu..ben en çok iki katlı oluşunu sevdim isteğime göre katlanabilir olması ve odadan odaya geçirirken de pratik olmasını beğenmiştim ayrıca çok kolay katlanıyor en altında ipi var çekince katlanıyor 3-4 yaşa kadar rahat kullanılır