Merhabalar,
İlk çocuğum olacak ama herkes farklı bir şey söylüyor. Kimi büyüyen yatakar kullanışsız hiç alma diyor. Kimi beşik bile alma zaten yanında yatacak diyor. Var mı güzel bir fikir verecek? Ne yapacağımı bilemedim. Daha zamanımda var tabi. 22. Haftadayım.