BegumIscanTunc Tugcetatli iyiyim canım Allah’a şükür şuan 20+2 hafta olduk hala progestan 200 mg vajinal kukkanmaya devam ediyorum 21. Detaylım var sen nasılsın iyi misin?
Tugcetatli BegumIscanTunc ay cok sevindim iyiyimmn bende 6+6 olduk ilk defa kalp atisini duyduk cok sukur bende progestanla igneye devam
BegumIscanTunc Tugcetatli dualarım seninle kuzum inşallah yavrularımızı sağlıkla kucaklarımiza almayı nasip etsin rabbim 🤲🤲🤲🥰🥰 bolca yat kalkma bebeğin için eşin destek olur
minikprensimmm123 Tugcetatli Çok şükür bende iyiyim kuzum biraz bel ağrılarım oluyor onun haricinde Bi sıkıntı yok inşallah hafta içi de güzel haber alırsam daha iyi olacam🤗
Tugcetatli minikprensimmm123 guzel haberler alalım hep insaaaallahhhh sevindim bende anne olmak endise yapmak demekmis 😬
minikprensimmm123 Tugcetatli Çok sevindim canım birbirimize sebep oluyoruz faydam olduysa ne mutlu bana inşallah hayrınan kucağımıza alırız yavrularımızı🤲🤲
Tugcetatli BegumIscanTunc yok yok inan bisey yapmiyorum sagolsun annemgilde yardim ediyorlar riski bildikleri icin sıkıntı yok simdilik umarim olmazda hic insallahhh saglikla dogum yapar saglikla bebegimize kavusuruz
minikprensimmm123 Tugcetatli Aynen öyle canım hem endişe hem heyecan inşallah güzel haberler yazarız 🤗🤲
ekimannesi3 Tugcetatli Tugcetatli Ertesi gün kontrole gitmiştim sorun yoktu sonra olmadı zaten lekelenmem pazartesi yine var kontrolüm inşallah her şey yolundadır. 😊