ZelihaAydemir25 Selam 😊 Son bir haftadır mide yanması ve ağrısı çekiyorum 8 haftalık hamileyim bir şey yiyemiyorum midem istemiyor resmen bir çözümü olan var mı ya da yaşayan lütfen yardım edin 😞
uykusuz1parol ZelihaAydemir25 Benimde o haftalarda mideme kramplar girerdi yanardi midem gaviskon kullanmaya basladim şimdi de 21 haftaligiz hala yanmam var bazen ilac alirim ama genellikle süt içiyorum hemen geciveriyor rahatliyor midem
uykusuz1parol ZelihaAydemir25 Mide yanmasindan çok çekiyordum bende çok şükur şimdi biraz daha rahatim ama yediklerime dikkat etmezsem yine ayni oluyor
ZelihaAydemir25 Zeynep_18 doktor randevumuz haftaya o zaman mutlaka diyeceğim kimileri hurafelerle dolduruyor aklımı erkek bebekte oluyormuş falan diye bilen var mı ?
uykusuz1parol ZelihaAydemir25 Sen yine ilac kullanma ama cok oldugunda bir bardak sicak süt iç hem zararli birsey degil zaten.Birde erkek bebekle alakasi yok bence benim cok asiri midem yanmam oluyor agzimi acsam ates puskurtecem gibi ama bebisim kiz 🤪🤪😀
ZelihaAydemir25 uykusuz1parol ağzın bal yesin kızım olsun benimde 😁😁😁🥰 ah bir de süt içebilsem hiç sevmem midemi şişiriyor hemen
NilayRuya ZelihaAydemir25 ben ilaçtan dolayı mide ağrısı çekiyorum doktorum ekstra rennie şurubu verdi o iyi geliyor doktoruna danışarak alıp içebilirsin
ZelihaAydemir25 NilayRuya mutlaka öyle yaparım ilk gebelik olduğundan tecrübem yok pek hiç bir şeye karşı
uykusuz1parol ZelihaAydemir25 Bende onceden hic icemezdim simdi tek kurtaricim😀Ilaci da icmiyorum midem yaninca süt iciyorum hemen o aciyi gecirince insan seviyor valla 😇
NilayRuya ZelihaAydemir25 valla benimde ilk tecrübem 28 haftalığım herşeyi doktora sorarak ilerletiyorum🤭
ZelihaAydemir25 uykusuz1parol sıklıkla mı ağrıyor yoksa devamlı var mı o yanma bende devamlı çünkü her an oluyor 😒🤦🏼♀️
ZelihaAydemir25 Gmsyusra keşke benimde tek şeye karşı olsa ama benim yemeye karşı var genel yani 😞🤦🏼♀️