Uerdem ayrıca ilk teimesterı geçtikten sonra çektirebilirsiniz demişim hanımefendiye çünkü ilk trimesterda doktorlar dahi önermiyor ki siz nasıl radyoloji çalışanı olarak girebilirsiniz dersiniz ben hemşire olarak girebilirsiniz diyemem mesela asla net bi şekilde. Ki ayrıyetten çok araştırıp çok sorarım soruştururum lütfen bana da bilgi verin manyetik dalgalar dışında çünkü öyle çok bi radyoloji bilgim yok🙏🏼