havva0917 2 kizim var okadar guzel biseyki bana keske bu erkek olsaydi diyenleri bogasim geliyor nasil kiyip boyle soylerler diye 😍 suan 3 bucuk aylik minigim ablasi etrafinda dort donuyor ilk 1 ay kiskanclik olsada hersey cok cok guzel keske daha erken yaosaymisiz kucugumu 😍 saglikla alin kucaginiza