dilaraaaydin1998 Genç anne adayları hamileliğimin 7. Haftasındayım ve henüz sigara kullanıyorum hala bırakamadım nasıl bırakabilirim acaba ?
Denizzz5900 dilaraaaydin1998 ben öğrendiğim gün bıraktım eşimde vermiyo zaten bebeğinizin sağlığını düşünüyorsanız bırakın bence benim annem bana hamileyken hep içmiş sütü zehir gibi olmuş
Minikkalbim1 dilaraaaydin1998 ben 15haftalıgım. Doktorum günde 3 4tane içebilirsn dedi bende bırakamadım
dilaraaaydin1998 Minikkalbim1 bana da aynı şekilde söylendi ve bırakamadım bırakmak istiyorum bebeğim için
Lulemom Kafada bitirmen gerek. Bende hamilelikten önce naparım bırakamam diyordum. Öğrendiğim gün bıraktım. hiçte içmedim. İnanın hiç aklıma da gelmiyo. Çevremde o kadar çok içen var ki. Yanlarında bile durmuyorum
Sudeozkan 9.haftadayım 7.haftaya kadar sigara içiyordum ve yarım paket falan onun kalp sesini duydum ve asla içmiycem dedim iki haftadır tiksindim kokusundan bile bide erken dogumdan korkuyordum umarım en kısa zamanda sizde bırakırsınızz
dilaraaaydin1998 Tiksinirim diye bekledim ama tiksinmekten çok daha da canım çok içmek istiyor kalp atışlarını duydum bırakmak istiyorum ama bi türlü olmuyor maalesef