32+6 ejderha bir anne adayından selamlar😅 moralini bozmayım ama geçmiyor canım ya. Süt, elma, maden suyu, salatalık, Gaviscon, Rennie şurup bunların hepsini denedim ama hepsi anlık rahatlama yapıyor sadece. Doğurana kadar çekecez bu mide yanmasını sanırım