Bugün(37+2)nst de sancım çokmuş dokturum gel alttan muayene yapalım dedi. 1 cm açıklık var bir parmak dedi bende yumuşattım dedi. Gece de gelebilir bir haftaya da dedi. Muayeneden sonra eve geldim birkaç saaf sonra bir şey gelmişti normal akıntım kadar sıvı değildi. Acaba nişan mıdır diye düşündüm. Böyle olan var mı acabaa?