Cagsel Anneler dolaba güzel uygun fiyatlı elbise askısı arıyorum? Ahşap olursa daha sağlam olur var mı önerisi olan ?
Asliorc_ Cagsel Ikea çocuk kısmından rengarek askılar aldım canım, hem askılık ağız kısmı geniş hemde renkleri çok tatlıydı 8 li 15₺ falandı plastik ama gayet de sağlam
Asliorc_ Cagsel https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/saklama-cozumleri/duzenleyiciler/00466598/bagis-cocuk-giysi-askisi.aspx
NefesDeniz Cagsel Bugün trendyoldan sipariş verdim bende çok güzeller bakın isterseniz. Aldığım satıcı dükkan bermeks
momsboys Cagsel e bebekten aldım ben gayet şeker ama ahşap değil mavi aldım pembe var bide kızlar için
Ebruytgn Ahşaplar çok pahalı. Bim de sürekli plastik askılar oluyo .pembe mavi beyaz . Altılısı dört buçuk TL.
huzursahibi Civilden 6 tanesini 6 liraya aldım. Bebek kıyafeti ahşaba gerek yok bence ne kadar ağır oluyorlar ki zaten.
Ebruytgn Pahalisina hiç gerek yok . Ben her gittiğimde bim de görüyorum. Hatta ikeaya bir hafta önce fln gittim oradaki plastik askılar biraz büyük ve plastiği basit geldi bana. Bı araştır bakalım