Seliner ben yaa.🥺 nerdeyse 1 haftadır çekiyorum artık kafamı kesip değiştiresim var. Millete başm ağrıyo demekten utanıyorum resmen. dediğin gibi hamilelikten önce vardi gerilim tipi falan dediler,lustral kullanıyordum iyi gelmişti biraz. Şimdi en son gittiğimde migren sanırım dedi doktor. Başım midemi tetikliyo, dediğiniz gibi ilaç icmemek için direniyorum ama mecbur kalınca iciyorum vicdan yapıcak bişey yok canım bizimkide can.. ne hamileler sigara iciyor, içki içiyor keyfiyet değil ya bizimki mecburiyet. Allah yardımcımız olsun, ben ne denediysem geçirmiyor. Genelde tansiyonum düşük çıkar biraz tuzlu yemeye gayret ediyorum ama alakası yok bence😭