Sedagb Kızlar 34+1 im. Rahim ağzı kısalığım 17 mm düşmüş. Hastaneye yatışım yapıldı. Böyle olup zamanında doğum yapan oldu mu?
Zeynep0606 Sedagb 34 hafta guzel bir hafta gelisim olarak kuzum korkma dogsa bile gayet saglikli olacaktir benim oglum 34 haftada dunyaya geldi
Asaf_eymenin_annesi Sedagb canım benimde öyleydi 33 haftada yattım bende hastanede 10 gün 10 mm olmuştu şimdi 37 haftaligiz 3mm geri düşmüş yatıyorum evde sürekli dinleniyorum zamanımızda geldi artık emin ol hastanede yatınca daha iyi bakıyorlar
Sedagb Asaf_eymenin_annesi inşallah 10 gün yatırmazlar😔 o iyi olsunda gerisi önemli değil🙏🏻 İnşallah biz de 37. Haftayı görebiliriz
Asaf_eymenin_annesi İyiki doktorum beni yatırmış hastaneye şuan belkide erken doğum yapacaktım çok şükür bu zamanlara kadar geldim
Sedagb Zeynep0606 tek isteğim sağlıkla doğması🙏🏻 Ne gibi şeyler yaşadınız? Neden erken doğum oldu acaba?