37+0 olduk bugün kan tahlillerime baktırmak için gittik acilden giriş yaptırınca nst ye bağlamak istediler her ihtimale karşı . Ben nirşey hissetmiyorum ama aşırı sancım çıktı bebek geliyor dediler ben şok oldum 🤦🏻♀️ Sonra bi anda sancılar azaldı ama en ufak sancıda geliyorsun dediler . Bebeğim makat pozisyonunda 40. Haftayı zaten bekleyemezmişiz 🤦🏻♀️ Böyle bir heyecan yok bebek geliyor dediler nasıl heyecanlandım anlatamam size gerçek doğum anını hayal bile edemiyorum