Ekimmeselesi Senactn0402 ilk doğum sonrası sarılık olmaması için emzir diyorlar sen pek anlamıyorsun doydu mu doymadı mi o yüzden hep cisine kakasina bak diyorlar. Ben sırf şüpheye düşmemek için Prima premium çare aldım. Üzerinde ki şerit bebek isediginde mavi oluyordu anlıyordum isedigini felan :) ilk ay onu kullandım sonra eyv baby geçtim bazen tanesi 50-60 kursa geliyor inan ki primadan farksız hiç pişik olmadi oğlum.
uraluygar Senactn0402 oglum 2.5 yasinda bezi birakti dogdugundan beri prima premium care kullaniyorum. Simdi hamileyim yine premium care ile yola devam edecegim.
Alperefet Senactn0402 molfix bir numara aldım şimdilik 120 lik paket duruma göre alıcam stok yapmadım
minisinannesiiii Ekimmeselesi gerçekten memnunmusunuz evy baby den sızma filan yapiyo mu benimde ilk bebeğim olcak onu aldim da fazla kullanan yok sanirim şüpedeyim
Macakizi Prima Premium Care 🤍 Tüm markalar hakkında mutlaka yorumları okudum. En çok beğenilen, memnun kalınan hep Prima olmuş. Annem de kardeşime prima kullanırdı hem, nesilden nesile 😂
SerpilAlmac Can bebe aldım 1 numara ile basliycam belki iyi gelir belki iyi gelmez oyuzden en ucuzu ile başlamak istedim
Ekimmeselesi NefesDeniz tam hatırlamıyorum canım ya yenidoğan 1 no yaziyordu. Cidden çok kurtardı beni eğer düşünürsen ilk 1 ay muhakak öneririm. Bebeklerin ısrarları su gibi diskilarida siyahımsı kokusuz az oluyor sürekli açıp bakmak bebeği rahatsız etmekten kurtarıyor. En güzel yanı hem aç mı tokmu anlıyorsun hemde geceleri acmana gerek yok :) beze bakınca anlıyorsun altına yapmış mi yapmamış mi? :)
GKBR2 Ben kızıma Prima Premium Care kullanıyorum kızım 15 aylık ne sızdırma ne pişik yaşadım çok memnunum. Şimdi hamileyim yine aynı bezi kullanıcam. Fiyat olarak pahalı ama bence değer.
Ihlamur Senactn0402 oğlumda hep prima premium çare kullandık şimdi kızım için de aldım. Çok hassas ciltli bir bebek oğlumhic sorun yaşamadık
Ekimmeselesi acemiannne canım netten al takip et indirime giriyor sürekli hatta üzerinde şampuan hediye ediliyor :) belli yerlerde var mesela çağrı market ve a101 online markette var.
Ebruytgn Prima premium çare göbek oyuntulu bide çiş göstergesi olduğu için aldım . 1 numara.. sleppy aldım 2 numarada bio dan. İlk primayi denicem. Bio küçük müs ondan 2 numarasıyla baslicam onuda inşallah 🥰