Busrasener43 hmm bişey olmaz inşallah ya içiniz rahat etmezse doktorunuza ulaşın a101 sen falan mıydı orda genelde dikkat edilmiyo ve çok şikayet var geçen sene bende tarihine bakmadan kefir içmiştim bide. Oğluma da içirmiştim şikayet ettik çok şükür bizde de Bi sıkıntı olmadı