214765 protein kacagi ne durumda yani eser miktardaysa sıkıntı olmaz korkma bendede var son aylarda cogu gebede enfeksiyon ve protein kacagi olabiliyor acil sezeryene mi alackmis bu bir aciliyet meselesi degildir unutma devlet hastahanesine gitmediysen oraya bi muayne ol kesinle tansiyon takibini yaptir enfeksiyon icin ilac kullan 24 saatlik idrar biriktirmesi yapmasi lazim orotein kacagi icin oyle her denilene inanma ona kalsa bende coktan dogurmustum neyse kafana takma eger ozeldeysen gerekirse doktor degistir kimisi bu tarz hastalari normal dogurtmak istemiyor risk almamak icin sezeryen diyorlar endiselenme ama mutlakada baska doktorda takibini yaptir derim eger eser miktardan fazlaysa preklemsi olabilir boyle olupda cok normal diguranda var bol su ic yogurt ye gecmis olsun