fulyagah55 MerhAba sevgili anneler 21 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri boğazımda sanki birşey takılmış da gitmiyormuş gibi su içiyorum birşeyler yiyorum yok ne yaptıysam geçmiyor sizde de böyle bir durum oldu mu neler yaptınız olduysa
Birkiz fulyagah55 geçen hafta bende öyleydim sizinle aynı 21 haftada bu hafta geçti ama internetten baya arama yaptım ama bişey çıkmadı sabah uyanınca daha cok oluyor ve ağzımda çooook kötü bi tat ile uyanıyorum hatta kendı kendıne korktum covıd falan belirti mi diye
sibuti Reflüsü olan biri olarak benim kötü beslendiğimde yaşadığım bir durumdu belki sizde bu sebepten dolayı yaşıyo olabilirsiniz. Yastığınızı biraz dikleştirin yediklerinize dikkat edin düzelebilir diye düşünüyorum.
fulyagah55 Valla kahvaltı yaptım kahvaltıdan sonrada bi başladı sanki boğaZıma erik takılmış gibi öksürüyorum tıksırıyorum 4lt su içtim ekmek attım başka şeyler yedim yok anlayamadım gitmiyor afedersiniZ geyirince 2sn geçiyor tekrar başlıyor