[silindi] kivirciginannesi Teşekkür ederim canım iyiyim hamdolsun sen nasılsın.🤗28 zinden sonra bir kaç gün daha denerim o kadar koyu olmadı test bende yapmayı bıraktım artık 15 adet günü nasip kısmet artık.🥰🤗
Seda344 Bence en iyisi doktor kontrolünde yumurta takibi yapılması. Benim adet döndüm 28 hiç değişmez. Ama adet sonrası 14. Gün derler. Öyle değilmiş. Yumurtam daha erken çatlıyormuş benim. Doktor takibi altında ilk ay hamile kaldım 🥰🥰4+4
[silindi] Seda344 bu dönemde benim doktora gitmem zor hem eşimin işi hem pandemi evde başımızın çaresine bakıyoruz.benim bir oğlum var zaten nasip olursa ikinci olacak.🤗 RABBİM isteyen herkese hayırlısını versin inşallah.🤲🤗
Seda344 kivirciginannesi yumurta çatlamayı takip ediyor. Altan ultrasonla. Söylüyor sana. Çatladı. Bana sat bile verdi. O saatlerde ilişki. İlk deneme hamiş oldum 🥰
Seda344 kivirciginannesi esenler medipol de. Burcu aydın boyama instagram hesabından bakabilirsiniz. Herkese tavsiye ederim