Arkadaşlar merhabalar 24 haftalık gebeyim daha öncedende post açtım.bir ayı geçkindir uyku sorunu yaşıyorum geceleri hiç uyumadığım günü tamamladığım oluyor.çalışan biriyim ve artık piskolojim alt üst oldu.bu şekilde piskiyatriye gidip uyku ilacı kullanan varmı psikiyatri zor durumlarda kullanabilirsin dedi ama hemen hemen hwr hafta yaşıyorum bunu.Bu arada kullandığım ilaç remeron