Gkc92 Merhaba tüm anne adaylarına iyi akşamlar,benim gibi miyomla hamile kalan var mı acaba? Çok tedirginiz eşim de doktor gitmediğimiz arkadaşı kalmadı pek tatmin edemedi kimse beni. Benim gibi olup hamile kalan var mı acaba ya da çevrenizde doğum yapan.
Bsmlh Gkc92 eğer milyon ufaksa sorun çıkarak yere yerlesmemisse sorun olmuyor ama büyükse yerı sıkıntı ise maalesef bebegı dışarı atabiliyor cünkü bebekle birlikte büyüyor
cgla29ony Gkc92 benim vardı canım hamile iken öğrendim 5 cm kadardı miyom bebek büyüdükçe o kayboldu hamdolsun, gönlünü ferah tut cnm Rabbim korusun yavrularımızı 🤲🌼
[silindi] Gkc92 ben myomla hamile kaldim. 2,5 cm di ama suan 9 cm. Yeri nedeniyle normal dogum yapamayacagim ama dogumdan sonra kuculcekmis.
Momkra Gkc92 benim.var canım hatta bugün biraz daha büyüdüğünü öğrendim hamileyim korkma o yüzden rabbim hayırlı evlat nasıp etsin ❣
Gkc92 cgla29ony maalesef benim miyom biraz büyük. Hamile kaldığımı öğrendiğimde 11 cm di şu an 10 haftalığım bir büyüme ya da küçülme yok. Yaklaşık üç hafta önce ciddi bir kanamam oldu yatışım yapıldı durduruldu Allah’a şükür. Ufak ufak kahverengi lekelerim devam ediyor pruloton iğne kullanıyorum eşim ve arkadaşları bu iğne hakkında çok rahat değiller ama başka türlü kanamam durmuyor. Özellikle bugün çok tedirgin oldum sizlerden güç almak istedim cgla29ony Bsmlh
Gkc92 [silindi] Benim de tam selviks ağzında normal doğumu engelliyor doğal olarak. Ama sezaryen ile de kanama olacağı ya da kürtajda da kanamamın fazla olacağı söylendi bugün. Yani çocuğu içimden nasıl çıkarıyim dedim artık 😂
Sevi36610 [silindi] benim de yeri dolayısıyla normal olmuyor 10cm oldu miyom.doktor bu küçülür felan demediği için sezeryanla alacak miyomu.
[silindi] Gkc92 bana da oyle soyledi. Ben hep dogumda alinir saniyordum, kanama olacagi icin muhtemelen alinmaz dedi. Dogumdan sonra kuculur dedi
Sevi36610 Gkc92 hahaha aynı şeyler harfiyen bana da söylendi😂içimde mi kalsın demiştim bende😂 sezeryanla birlikte miyomuda alacak doktorum
Bsmlh Gkc92 canım iğne bende kullandım mecbur ama içeriğini bilmiyorum tabı düşük onleyıvı olarak verdı bana drum ama miyom kontrolle giderse doğum yapan çok
Sevi36610 Gkc92 benim gittiğim doktor kesinlikle progestan kullanmayacaksın dedi.rahimden beslenen bir miyom oldugu için miyomu da besler miyomuda büyütür dedi.bir kere kanamam oldu az bir şey onu da kan uyuşmazlığına bağladı doktor bey 11.haftamda rhogam vuruldum sonra kesildi birdaha da olmadı çok şükür
Gizemceylan Gkc92 miyomla hamile kalanlardanım bende yalnız miyom rahmin dışında ve yukarıya doğru büyümüş dedi doktor. Hamilelik dönemim bundan dolayı sıkıntılı geçti çok ağırlaştım hareketlerim kısıtlı ve ara ara ağrılarım oluyo normal doğum yapmama engel değil eğer normal olursa küçülmesini bekleyip kapalı ameliyat olmayı düşünüyorum sezaryen olursam da doktor alınacak yerdeyse alırım yoksa kalır dedi 🤷♀️ sağ böbreğime baskı yaptığı için genişlemem var ve bundan dolayı idrar yolu enfeksiyonum var sürekli 😕
Gkc92 Gizemceylan çok çok geçmiş olsun size de benim de tam selviks ağzında normal doğumu engellicek Allah hepimize şifa versin sağ Salim bebeklerle atlatırız umarım. Pruloton ve Protestan da kullanıyor musunuz bu arada?
Gkc92 [silindi] evet bende bugün kanama olunacağı için alınmayacağını öğrendim.Zor bir durum çok fazla ayakta kalamıyorum ailelerden uzağız tayinciyiz.Nasıl geçecek hangi doktora güvenecem bilemedim
Ekinci-ada12 Bende miyomla gebeyim 5 cm yakın cok şükür büyümedi bazıları büyüyor bazıları küçülüyor kan bebeğe gittiği için miyomun büyümesi duruyor sende bekle bakalım büyüyor mu ayni kalirsa da sorun yok benimde gitmediğim doktor kalmadi çoğu doktor aldirmadan bebek düşünme dedi cok şükür biri dene dedi denedik ve yolun sonuna dogru gidiyoruz Allaha dua et nasibi varsa sana öyle bir tutunur ki
Gkc92 Ekinci-ada12 umarım doğumda sıkıntı çıkarmaz eşimin arkadaşı bugün bir konuştu ölcem dedim yani doğurunca. İnşallah hepimizin miyomcukları küçülme Yaşar
Ekinci-ada12 Gkc92 inşallah canim korkma hic bisey olmaz dogum kanalını tikarsa sezeryan olur en fazla baska da sıkıntı çıkmaz doğumda
Gizemceylan Gkc92 progestan çok uzun süre kullandım yeni bıraktım daha doktorum normal doğum ihtimalin olursa zorlaştırır kullanma artık dedi 🌸
Gkc92 Ekinci-ada12 daha çok pruloton iğne kanamayı durduruyo ve riskli düşük ihtimallerinde kullanıyor. Ama olası bi düşük ihtimaline karşı Protestan kullanılıyor evet canım. Ben ikisini birden kullanıyorum şu an
Gkc92 Gizemceylan anladım canım benim daha erken herhalde iğne ve hap kullanmaya devam ben hala umarım bırakacak duruma gelirim ben de 🙏