Merhaba 18+3 üm ama ne tekme ne baska hicbişe hidsetmyorm ve 3. Gebeliğim ama göbegim vardı hamilelikten çnce de kilo dan dolayı mı hissetmyorm acaba kück kıpırtı dısında tekme hissetmedm hic öncekiler bu haftalar da tekme atardı hissederdm sizler naslsdınz👀