Sevcann41 asiri hem de mukemmel bir insan. Bizim secme sebebimiz goruntuyu odasinin isiklarini kapatip duvara yansitmasiydi dev ekranda her bir detayi anlatirken cok rahat takip ederiz diyerek onu tercih etmistik. Kendisini de taniyinca daha da memnun olduk herkese oneriyoruz. Doktorum da raporunu cok begendi ne kadar ozenle incelemis ali bey gercekten cok guzel demisti ☺️