Kediannesi123 Kızlar 18. Haftadayım karnım da ağrı be şişkinlik hissettim bugün doktorum bu ilacı verdi. İlk iki gün 4 adet sonrasında 3 er adet kullan dedi aranızda bilgisi olan var mı