Eliffkaya devlet işte canım şikayet ede ede ben son sonu doktorları çoğalttılar ve artık tek girmeye başlamışken eşim de içeriye alınıyorkrn Doğum işin geldim annemin yanına inşallah sıkıntısız alırsın raporu kimse rapor falan sormuyor birde uçağa alınmıyor falan diyorlar söylemesem hamile olduğumu anlamayacaklar bile