Arkadaşlar merhabala 6 haftalık gebeyim .
şükür çok fazla bi yan etki yaşamıyorum. Ama şimdi yemek yedik söylemesi ayıp sarımsaklı yoğurt yaptım yemekten bi tat alamadım yoğurtanda hiç almadım eşime sordum sarımsağı azmi olmış hiç tadi yok dedim eşim yoo aksine banada çok geldi ama tam sarımsaklı yoğurt olmış dedi ama benim ağzım bugun hiç tat almadı normal mi bu durum