Meltemkol kızlar cumaya kadar sancım suyum açılmam bişeyim olması lazım bildiğim herşeyi denedim farklı yöntemler bilenler varsa yardımcı olursa çok sevinirim bebegimi normal dogurmak istiyorum 😔
Ortmenanne16 Meltemkol sıcak su dolu leğene oturmak buhar açar demişti bir annemi burada 🙄🙄 bol bol belinize sıcak su tutun
Egeligif Meltemkol bende 39+3 teyim ve herşeyi deniyorum . İki güne randevum var. Bildiğin plates topu Love ben yaşıyoruz . Hafif sancı var ama duzenli değil. Baktım olmuyor cuma ya da cumartesi şunu sanci istiycem bakalım 🤔 gelmiyor kerata
Tsnckkk Meltemkol benim doktorum da öyle max 40+5 e kadar bekleriz dedi bende 38+2yim şuan 3bucuk kiloyu geçti. Korkuyorum da Bi yandan her hafta 250 gram alıyor 👶
Meyracukurmaraz Zeytinyağı ile perine masajı kızlar 👌🏻 Sağlıkçı olarak bildiriyorum çok çok işe yarıyor araştırın internetten öğrenin ve yapın açılmaya çok yardımcı oluyor