zgeAydemirKarata Arkadaşlar 27+4günlüğüz. Bugün göbek deliğim ve üst tarafı çok ağrıyor. Önceden de ağrıyordu ama bu kadar değildi. Ağrımın olması normal mi arkadaşlar.
Deletedmom15257 zgeAydemirKarata bende 20+3 haftalığım bugün dr sordum bana normal drdi genişliyo diye ondan bence seninde öyledir cnm bol su ve yruuyus dedi bana