Ben girdim, bi sıkıntı çıksaydı yurt dışında yapılan testi yaptırcaktım. Oda riskli çıksaydı aldıracaktım, ama bi sıkıntı çıkmadı. Bence yaptır en azından başka bi sorun varsa en baştan bilirsin. Gözü kapalı ilerlememek gerek: tabi bu benim düşüncem.