Esinnnnnnnnnnn 30+2 yim dün geceden beri ara ara baş dönmelerim başladı bu durum normal mi yaşayan varmı. Hastaneye gitmem gerekiyormu acaba ? Bilgisi olanlar fikir verebilirmi rica etsem