paradiseeeeee Hanımlar merhaba dişim üst gömülü 3 aylıkken gitmiştim doktor dışı beyaz pembe yazılı bi ilaç vermişti hamileler için kadın doğum doktorum da kullanabilirsin demişti bu ilacın adımı bilen yada bana önerrbileceginiz antibiyotik varmıştır acaba güzel anneler 🥰 şuna 28 haftadayım dişim çekiçlemiyorum mecbur antibiyotik le iadeler etmek zorundayım doktorum doğum sonrası dişini çekebiliriz dedi
Gly_87 paradiseeeeee augmentin-bıd olabilirmi,pembe beyaz kutusu banada 33.haftamda ondan verilmsti cnku,benimde 4 disim gomulu dogumdan sonra mecbur operasyonla alincak
paradiseeeeee Emirinannesi34 olabilir baktım netten rengi tipi benziyor bu galiba ✅ çok teşekkürler kaç haftalıkken içtiniz siz
paradiseeeeee Gly_87 ayy ayyy diş kadar kötü bişey yok doğum sancısı bile bence bu kadar değildir belki he öyle kötü agrısı Allah kimseye vermesin yok aqument degil o ismi biliyorum tanıyorum başka bişeydi bulamıyorum şaşkınım olması eczane sorup alırım dimi onlar bilir
Gly_87 paradiseeeeee kafami duvara vurcaktm o derece, elimdende bisey gelmiyodu cinnet gecrcektm nerdeyse agridan,siz bi eczaneye sorun isterseniz,doktorunuz onay veriyo bu ilaca dmi,ben ilacimi o sekilde kullanmstm cnku,cok gecmis olsun tekrardan 😔
paradiseeeeee dthealthy olur dimi bunlar doktoruma sorucam kadın doğuma ok derse alırım Allah razı olsun
paradiseeeeee dthealthy benim di doktorum bana sana ender ilaçlardan birini vercem demişti içtim antibiyotik dış kutusu beyaz üstündeki yazılar pembeydi aqument degil ismini hatırlayamadım sizce nedir acaba 🤲
paradiseeeeee Gly_87 kadın dogumcuma sorucam öyle alıcam ilacı şuna benimde kafamı duvara vurasım geliyor valla öyle kötüyüm bide dolarsan su içtim yoğurt yedim bogazım da şiş antibiyotik hem dişime hem bogazıma cok iyi gelicek inşallah 🤲
Neslihanbew Gly_87 merhaba ben de dün dişimin gömülü olduğunu öğrendim ama henüz ilaç kullanmadım siz kullandınızmı geçtiği acaba doktorunuz ne dedi bi zararı varmı ptesi doktora gidicem hiç biley bilmiyorum şuan sadece dayanamıyorum ağrıya